מי מאיתנו לא מצא את עצמו הולך לאיבוד בים הפרסומות המוגשות לנו בזמן צפייה ביתית בתכנית אהובה בטלויזייה, בקולנוע, או סתם בעת גלישה במחשב? המון מודעות שאינן רלוונטיות לנו מציפות את המסך ואותנו. לנו הצרכנים היכולת לזפזפ, לדחות או לדלג על אותן מודעות, וזו גם אחת הסיבות העיקריות לכך שפרסום שכזה הופך עם השנים לפחות ופחות יעיל.
פרסום שכן הוכח יעיל ומתייעל, הוא כזה שיש לו גישה לצרכנים בעת שהם מרוכזים ואינם מוסחים, קרי פנויים לקבל הודעות ומסרים. זהו למעשה הפרסום על גבי לוחות מודעות פנימיים בגרסת שלטי החוצות 'מוקטנת'.
אז מה הופך את הפרסום בעזרת מסכים דיגיטלים לכל כך אפקטיבי?
אומרים שסטטיסטיקה ומספרים בפרט יכולים להעיד על הכל. במקרה שלפנינו הם באמת מספרים את הסיפור כמו שהוא.
הנתון המכריע את הכף לטובת הפירסום בתוך העסק נובע מהעובדה שכ 75% מהמכירות מגיעים מלקוחות נאמנים. הפירסום בתוך העסק מגיע ישירות לקהל הזה, קהל בעל פוטנציאל רכישה/הזמנה/קנייה גבוה יותר מכולם.
מודעה פנימית על גבי שלטי חוצות נצפית באופן ממוצע למשך דקה וחצי עד שתי דקות. בעוד שמודעה מקבילה בשיטות הפרסום המסורתיות נצפית באופן ממוצע למשך 3-5 שניות בלבד!!! מה שמוכיח בצורה חד משמעית, שהפרסום הדיגיטלי indoor מצליח לרתק אליו את הצרכנים ולהשאיר אותם איתו בזמן שאותם צרכנים בדיוק מצביעים ברגליים, או במקלדת/שלט רחוק, כאשר הם נתקלים בפרסומות שגרתיות על גבי מסך הטלויזייה או המחשב.
ל 84.5 אחוז מהאנשים שנחשפו לפרסום indoor נצרבה בזכרון מודעה ספציפית. 88.5 אחוז מאותם אנשים נזכרו בפרסום בלפחות 4 נקודות מכירה.
לא אחת בתור לקופה לדוגמא, אנחנו נתקלים באותן מודעות פנימיות כמו גם סימני פרסום ויזואליים. מאחר ובמקומות מהסוג הזה, ללקוח אין הרבה מה לעשות פרט לבהייה, הוא מעביר חלק גדול מאותן דקות ספורות בצפייה במודעה ויכול להתרכז בקלות אך ורק בה.
מה שמייחד מאוד את פרסום ה-indoor הוא העובדה שבאותה עלות של פרסום מודעה בנתיבים המסורתיים, ניתן לדייק את קהל היעד בצורה כזאת שתקלע בדיוק למטרה ותאתר גם מבחינה דמוגרפית אלפי קונים פוטנציאליים בפרק זמן קצר יחסית.
קשר עין ישיר הוא כמעט תמיד מתכון להצלחה מבחינה שיווקית. מודעות פרסום פנימיות המוצגות באופן ובאיכות הנכונה, גורמות לכך שקשר העין של אותו צרכן יהיה ישיר אליהן וכך גם לא ניתן לפספס אותן. כמובן שגם בהירות המסך, המסר הויזואלי והדינאמי - תורמים ליכולת הגדולה של משיכת תשומת לב הלקוחות.
בפרסום פנימי על גבי מסכים, כל מודעה המוצגת באופן הזה קצרה ככל שתהיה, עדיין תעביר את המסר בפרק זמן שבין דקה לשלוש דקות צפייה. זמן חשיפה עצום בכל הקשור בצפייה במודעות פרסום.
גם אתם יכולים להגדיל מכירות ולייצר חווית ביקור אופטימלית בעסק/משרד שלכם, פנו למומחי הקידום במסכים שלנו ונסייע לכם לבחור בפתרון המהיר והמתאים >>