לקסיקון מקוצר לכתבה: Digital Menu (תפריט דיגיטלי), מסכי PROMO (צגי 'מיני פרסומות') וקירות ווידאו - Video Wall (מצרף מסכים 'פסיפסי'/בלוק) או פאנלי LED דיגיטלים - כולם מתייחסים לאותו מושג מקצועי מעולם השיווק בתוך העסק - מסכי תצוגה דיגיטליים הנשלטים בידי מערכת ניהול תוכן מרוחקת.
הפתרון המוביל לפירסום בתוך העסק: תפריטים דיגטלים. מערכות ניהול תוכן לצגים דיגיטלים הן אחד הפתרונות המבוקשים ביותר והם מציגים טכנולוגיה מתקדמת לקידום מוצרים ושירותים בתחומים שונים של עסקי קצה (משרדי תיווך, מסעדות, בתי קפות, ספא/מכון כושר, חנות בגדים וכד'). תוכנת שליטה בתוכן לצגי שיווק דיגיטליים משפיעה רבות על התנהגות הצרכנים בתוך בית העסק.
פרסום יעיל: יישום של מערך שיווק דיגיטלי בתוך העסק בעזרת Video-Walls, מסכי LED וכד, מחדדת את המסר אודות השירות והסחורה שבית העסק מציג ללקוחותיו הפוטנציאלים, עם היכולת לשדר תוכן מותאם לשעה, לקהל ולעונה.
פרסום ממוקד: החלפת תכנים ומסרים באמצעים ויזואלים 'קפואים' דורשת עיסוק פיזי קבוע (כמו לוח וגיר במסעדה שעליהם נכתב ונמחק התפריט מדי יום, עם כל הכבוד לתחושה הביתית שהגימיק המיושן היה אמור לייצר). האפשרות לייצר סטים של תכנים ולהעביר אותם לקהל היעד המדויק בזמן ובמקום הנכון, הופכת לקלה הרבה יותר כשהכל נשלט אוטומטית ומרחוק.
הפחתת עלויות (Total Cost of Ownership - TCO): קידום השירותים, המוצרים והעסק כולו בעזרת צגים שיווקיים הנשלטים בידי מערכת תוכן חכמה, מורידה עלויות פיתוח, הפקה ויישום של העברת מסרים שיווקיים והצגת שירותים/מוצרים בצורה יעילה ללקוחות.
זמני השקה (Time To Market - TTM): יכולת חשובה היוצרת יתרון תחרותי אמיתי, היא העובדה שמדובר על מהירות השקה (Time to market) גבוהה. יכולות התצוגה הגבוהות לצד יכולות יצירתיות שיווקיות אפקטיביות, מגיעות מרעיון למסך ולעיני הלקוחות, במהירות.
כל אלו ועוד הם מהיתרונות הבולטים של פרסום פנימי באמצעות מסכים וצגים דיגיטליים, המאפשרים לבעל העסק ומי שמנהל את התוכן השיווקי ליהנות ממראה מעודכן, קריאייטיב חכם והגדלת מכירות.
אלו המימושים הבולטים של שיווק פנימי בעזרת צגים חכמים:
- תפריט 'חי', זז, מתעדכן מאחורי דלפקי ההגשה.
- קיר וידאו לצד איזור התשלום.
- מסכי קופות בתור/בעמדת התשלום.
- מסכי אווירה על קירות העסק.
צרו איתנו קשר ונתחיל ביצירת אסטרטגיית שיווק indoor חכמה עבורכם >>