מרכזי קניות גדולים, חנויות קמעונאיות, משרדים של חברות טכנולוגיה מתקדמת, כל אלה ועוד כבר מזמן אימצו לחיקם את שיטת הקידום והשימוש בתצוגה דיגיטלית indoor.
הסיבות לכך רבות ומגוונות החל מהפחתה משמעותית בעלויות הפרסום, דרך חשיפה יותר ממוקדת, חכמה וישירה לקהל היעד, גמישות תפעולית וכמובן נראות ושדרוג העסק. כל זאת בהשוואה לשיטות הפרסום המסורתיות בערוצי המדיה השונים, שבמידה מסוימת קצת אבד עליהן הכלח. הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר קוראים את מצב ודרישות השוק המתגברות כיום.
בעידן בו זמן יכול להיות המצרך היקר עלי אדמות כמו גם כסף, הפרסום indoor על גבי צגים דיגיטליים, עונה בדיוק על דרישות אותם עסקים הפונים לשימוש בו. חיסכון עלויות פרסום ובניית קמפיין פרסום שכזה, כמו גם החלפת מודעות ותכנים בזמן אמת בקלילות מבחינה תפעולית ולוגיסטית, הופך את נושא השיווק/קידום על לוחות מודעות דיגיטליים פנימיים לדבר כדאי ביותר. משתלם כלכלית, דינמי וגמיש.
זמנם של הפליירים המודפסים חלף עבר. עכשיו זה הזמן לחדשנות טכנולוגית שמביאה בשורה חדשה לשוק. אותה טכנולוגיה מודרנית מייצרת 'אריחים' דיגיטליים. הדבר מביא לאיכות גבוהה יותר של תכנים ללקוח שבאה לידי ביטוי בהצגת תכנים 'זזים' ומתעדכנים באופן מלא על צגים דיגיטליים תוך שימוש בחומרת תצוגה מתקדמת. עובדה זאת, מסייעת למשווקים להציג את אותם מסכים בזווית ובמרחק האופטימלי מעייני הלקוחות העוברים ושבים ממילא במקום.
אותם קמפיינים שיווקיים הופכים ונעשים ממוקדים ומתוחכמים יותר. זאת מאחר וכעת היכולת למשוך קונים לחנות בזמן שהעסק עובד ופעיל גבוהה הרבה יותר. הצג הדיגיטלי מאוד מושך את העין ומה שנותר לבעלי העסק לעשות, הוא ללכוד את אותם קונים פוטנציאליים אסטרטגית מראש. במילים אחרות, המערך השיווקי עובד בצורה כזו שניתן לתזמן הודעות ייחודיות על מותג מסוים או על מבצע קצר מועד שעומד להתחיל וליידע על כך את אותו קהל שבוי שכבר השכלנו לאתר מראש.
אסטרטגייה שיווקית שכזאת הפונה ישירות לקהל יעד ספציפי כדי למשוך קונים באופן כמעט מיידי, מוכחת שוב ושוב כיעילה וחסכונית ביותר מבחינת עלויות. זאת מאחר ושינוי והתאמת התוכן, כולל האריחים הדיגיטליים, מצריך באופן יחסי מעט זמן ומעט כח אדם.
חומרת התצוגה בה משתמשים המשווקים, נחשבת זולה מאוד בהשוואה לעלות שלה בלוחות מודעות חיצוניים או בשיטות פרסום מיושנות יותר.
הבהירות שבתצוגה כמו גם הדינמיות שבה, מסייעים לעיניים שלנו לקלוט בדיוק את מה שצריך. היכולת שלנו בעזרת הרשתית, לזהות תנועה במרחב יכולה להיות מאוד מהירה. כך למעשה , יוצרים לקהל הלקוחות באז חושי חזק ביותר שאי אפשר לפספס.
רוצים גם אתם לעודד את המבקרים שלכם לרכוש מוצר/שירות ספציפי ויותר? צרו איתנו קשר עכשיו >>