כשאנשים נכנסים לבניין שלך, הדבר הראשון שהם רואים ונתקלים בו, הוא הלובי. למעשה זהו כרטיס הביקור הראשוני והמשמעותי של העסק. בין אם אותו אדם שנכנס אליו, נוהג לבקר בו לעתים תכופות או אפילו אחת לשנה. וכמו שאומר המשפט הידוע - אין אפשרות שנייה לרושם ראשוני. כך גם מגדירים עבור המבקרים את הציפיות לטוב או לרע, ממש מהרגע הראשון.
שילוט דיגיטלי מוכח כבר שנים כצעד מנצח בעבור עסקים רבים, שונים ומגוונים. יש בו כמה יתרונות מאוד בולטים וניכרים על פני הפרסום המסורתי. סקרנו אותם עבורכם:
ראשית, לשילוט דיגיטלי יש כוח ויזואלי עוצמתי שמושך את העין באופן מיידי. התאמת מסך בזוית ובמרחק הרצוי, חשובים מאוד על מנת לשבות את הלקוח בפרק זמן קצר וקריטי של מספר שניות בו הוא אמור להיכנס אל הבניין ולצעוד לכיוון המעלית בדרך ליעדו. מסכי טלוויזייה או מוניטורים סביר להניח שכבר קיימים בנמצא ועכשיו נותר לכם לעשות בהם שימוש מושכל, יעיל ומדוייק.
בענף המסעדנות למשל, שיתוף תוכן עסקי כמו עדכון הלקוחות על מבצעים, מנות חדשות, ארוחות ספיישל ועוד, תורם מאוד לשיפור ושדרוג חוויית המבקר בעסק. והדבר נכון גם כאן. השיתוף גם מאפשר לכם לשלב תוכן התואם את האני מאמין שלכם בדמות יעדים עסקיים וגם מאפשר לכם לבחור מה להציג עבור המבקרים ו/או הצוות. אלה יכולים להיות לוחות שנה, ספריות או פלטפורמה מסויימת לאיתור דרכים לצורך העניין.
אחד היתרונות הבולטים בשימוש בצגים דיגיטליים בלובי ובעמדות קבלה, הוא מימד החסכון בזמן. וזמן כידוע גם שווה כסף. ולפעמים ה-מ-ו-ן כסף. כשרוצים לעדכן או לשנות תכנים, היכולת לעשות זאת באופן מקוון ועם מלוא הטכנולוגייה החדישה של ימינו, מאוד קלה. בטח ובטח בהשוואה לפרסום רגיל בו הדבר מצריך הסרה פיזית של מודעה והכנת אחת אחרת. אותם שינויים או עדכונים בגרסה המודרנית דיגיטלית:
א. אינם מצריכים נוכחות פיזית של הבן אדם האמון על כך במקום העסק ובכך מאפשרים הפעלה מרחוק.
ב. יכולים להתבצע באופן מיידי ואף אוטומטי בהתאמה מראש.
הויזואליות והאינטראקטיביות שבשילוט גורמים ללקוח להיות מעורב, דינמי ומעודכן. זאת מאחר וגם התוכן הוא מאוד ממוקד ויכול להתאים ספציפית למשל לשעות מסויימות בהן מגיעים מבקרים ממקור עסקי מאוד מסויים בעוד שבשעות אחרות, ניתן להפנות תוכן שפונה יותר לכלל האוכלוסייה. ובהקשר הזה, התוכן הדיגיטלי הוא מאוד מגוון ויכול לכלול (גם בו זמנית) ספריות, עדכוני חדשות ושאר דפי אינטרנט רלוונטיים ומעניינים. בין השאר,הלקוח ו/או הדייר מקבל מידע משלים שהוא לא חשב להשיג. כמו שיתוף הציבור בביקורות אונליין על העסק שלכם, כמו גם במבצעים שונים (כפי שרואים היטב במרכזי קניות ובמסעדות) או כל מידע חיוני אחר הקשור לכך, גורמים למבקרים לדבר עליכם ולהיות אקטיביים.
ואם כבר נגענו בנראות בהקשר של שילוט דיגיטלי, הוספה של פרסום כזה ללובי שלכם, משדרג משמעותית את חוויית המבקרים ומשלים לעין את המראה המודרני והאלגנטי של המקום.
איזה תוכן כדאי לכם לשתף?
לרוב כשמדובר בלובי של בניינים גדולים ורחבי ידיים, נהוג ומומלץ לשלב בתצוגות, תוכן של איתור דרכים בדמות מפות או ספריות. זאת על מנת להקל על המבקרים , להזרים את תנועתם בבניין בצורה קלילה ורגועה יותר ולחסוך מהם זמן ואנרגיות מיותרים בהתרוצצויות סביב דלפקי קבלה ועוברי אורח.
הזכרנו קודם לכן ביקורות מקוונות ולא בכדי. ביקורות גבוהות בבתי מלון למשל מצד אתרים אמינים ונחשבים כמו בוקינג או טריפאדוייזור, הן פשוט פרייסלס.
הן גם גורמות לאמון ושיתוף פעולה מצד הלקוחות, לרבות כאלה חדשים. והדבר מחזק להן את הבטחון בביצוע פעולות רכישה ו/או בהגדלתן. כמו גם בכתיבת ביקורת אוהדת וחיובית מצידם שתתווסף לאותן ביקורות טובות עליהם הם עצמם 'נשענו' בשביל להגיע לעסק שלכם.
תוכן של אקטואליה ובידור למשל, מנעים מאוד את שהיית הלקוחות במקום ומעביר להם את זמן ההמתנה בצורה קלילה ומהנה.
חשבו על זמן המתנה מורט עצבים בתור בבנק או בקופת החולים. אותו זמן מייגע יכול להיות מנוצל בצורה אופטימלית עם תוכן מותאם. טיפים פיננסיים או עצות בריאות לחלופין.
גם תוכן פנימי לצוות העובדים הוא לא דבר של מה בכך וראוי לעסוק בו ולתת לו את המענה הראוי בהקשר של מסכי שילוט דיגיטלי. יש לכל חברה את האפשרות להציג חדשות והודעות לעובדים, ברכות ליום ההולדת, דיווח על הישגי עובדים, תקלות או עדכוני מדיה חברתית של החברה.
כל אלה ועוד, מחזקים את תחושת השייכות של כל עובד ועובד ומנגישים עבורו/ה את המידע הרצוי בדרך המהירה והיעילה ביותר.
היכן כדאי להציב את אותם מסכים לשילוט דיגיטלי בעסק שלכם?
הרבה בעלי בניינים נוטים להציג את השילוט והפרסום בלובי , ממש עם הכניסה לבניין. אך הדבר לא בהכרח מתאים לכולם.
בהרבה בנייני משרדים, המסכים והמוניטורים מוצבים בעמדות הקבלה בהן מוצגות בין השאר מפות ופלטפורמות נוספות לאיתור דרכים. בבתי מלון למשל, שיתוף ביקורות אוהדות ומידע על אטרקציות ומבצעים שונים בקרבת מקום, יופיעו לרוב בסמוך לעמדות הצ'ק אין.
במשרדי ובבנייני רפואה, בכדי להקל על החולים ושאר המבקרים, קיים שילוט נרחב המשמש לעזר להתמצאות גם מעבר ללובי או לכל כניסה ראשית , אלא גם במחלקות השונות באזורי ההמתנה לרופאים בפינות הישיבה.
בחדרי כושר למשל, אפשר לקדם שיעורים עתידיים על גבי מסכים בחדרי ההלבשה למשל ולא רק בכניסה לחלל המרכזי.
3 כלים פשוטים בדרך לשילוט דיגיטלי ללובי שלכם
הראשון והפשוט מכולם, מסך טלוויזייה. ברוב העסקים, המסך או המסכים כבר בנמצא. ובמידה ולא, יש היום המון אפשרויות בחירה בטווחי מחיר מאוד רחבים מתוכם ניתן יהיה למצוא בקלות את מה שמתאים לכם כלכלית.
הכלי שני הוא נגן שילוט דיגיטלי שעוזר במעבר חלק בין התכנים השונים שאתם משתפים. יש לכך כמה אפשרויות יישום מבחינה טכנולוגית. עם או בלי תוכנה נטענת מראש.
האחרון הוא תוכנת שילוט חכמה הכוללת אפשרויות עיצוב גרפי, ביקורות, חדשות אוטומטיות וכל תוכן אחר שחשוב לכם לשתף.
לבחירת שילוט דיגיטלי ללובי העסקי/פרטי שלכם, פנו למומחי התצוגה והשיווק 'אינדור' שלנו ונשמח לסייע!