פרסום באמצעות לוחות מודעות דיגיטליים כבר מזמן הפך לדבר שבשגרה. אנחנו נתקלים בהם בכל עת. בהליכה ברחוב או בנסיעה ברכב בדרכנו לעבודה או לכל יעד אחר.
בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה שהולכת ומתרחבת של פרסום indoor. מי מאיתנו לא נתקל באותם מסכים מאחורי עמדות המכירה, למשל ברשתות של מזון מהיר בזמן ההמתנה בתור? ברשתות אופנה, בתי מלון, מתקני ספא ומשרדים. לפרסום באמצעות צג דיגיטלי יתרונות רבים. בחרנו להתמקד בחמישה מהם:
- היתרון הראשון והבולט של פירסום פנימי באמצעות צגים דיגיטליים, תרתי משמע, הוא הניראות שבפרסום. התצוגה הבהירה והדינמית בולטת מאוד לעין וממש בלתי אפשרי לפספס אותה. בין אם מדובר בבר, מסעדה או כל עסק אחר, היא יוצרת באז ויזואלי בעבור העוברים והשבים ועל כן החשיפה לעסק או המוצר היא אדירה.
- יכולת להתאים מודעות שונות ומגוונות לקהל יעד ספציפי - בעסקים כמו מסעדות, מאפשר להציג מודעות פרסום על גבי מסכים כאשר התוכן יכול להיות מופנה כלפי קהל יעד מסוים. למשל בשעות העומס, כשהאוכלוסייה במקום יותר בעלת גוון משפחתי או מגוונת, ניתן להתאים את הפרסום כך שיפנה לקהל הרחב. לעומת זאת בשעות הערב והלילה, ניתן למקד את התכנים לקהל יעד תוסס וצעיר יותר. זה גם יכול לבוא בשילוב של מוסיקה מקפיצה הבוקעת מהרמקולים שמסביב.
- אופרציית הפעלה פשוטה - המהפכה הטכנולוגית של ימינו לא פוסחת על עולם הפרסום הדיגיטלי כך שלכל בעל עסק היכולת לשלוט על לוח המודעות או על מספר לוחות במקביל ממרחק רב אפילו, בלחיצת כפתור. כך בזמן שאנחנו יושבים בבית או במשרד הממוזג והשקט, באפשרותנו להעלות תוכן פרסומי לעיני עשרות ומאות אנשים ואף יותר, שנמצאים בעסק בעודו מרוחק בהרבה מבחינה גיאוגרפית ואף מעבר לים ממקום מושבנו.
- ללכוד את הרגע - תזמון זה (לפעמים) הכל בחיים. כמה פעמים שמענו את המשפט הזה ובמיוחד בהקשר של עולם הפרסום והעסקים בכלל. במקרה שלפנינו, צגים דיגיטליים הם קרקע פורייה להשתמש בתנועת לקוחות ערה לפרסום הנחות לטווח קצר. לפרסום הויזואלי השפעה מכרעת וישירה על הצרכנים שממילא כבר נמצאים בעסק או החנות ואנחנו פשוט צריכים לדעת לנצל את המומנטום ולגרום להם בקלילות עם הכרזה על מבצע כזה או אחר, לבצע רכישה.
- פרסום דיגיטלי 'פנים ביתי', מייצר הרבה פחות עלויות מלוח מודעות סטאטי שדורש תחזוקה והוא גם יותר חשוף לנזקים סביבתיים. בפירסום במסכים דיגיטליים, עלויות הייצור הן מועטות ובהרבה מקרים אף שואפות לאפס מאחר ומכינים את הקראייטיב מראש ושולטים בו בקלות מהמחשב הביתי/סלולרי חכם וקל להעלות תוכן באמצעות התקנת תוכנה פשוטה. מה שגורם למעשה לתשואה גבוהה בהרבה בפרסום העסק באופן הזה. בעזרת פירסום דיגיטלי במסכים המפוזרים בתוך החנות/משרד, נהנים מ'זמן לשוק' מהיר (Time To Market) במיוחד.
לפירסום יעיל בעסק שלכם בעזרת צגים דיגיטליים ותוכנת שליטה בתוכן, דברו איתנו עכשיו >>