האם שקלתם להוסיף תפריט דיגיטלי למסעדה שלכם?
היתרונות של תפריט דיגיטלי עשויים להתעלות על תפריט רגיל החל מהאסתטיקה, הכנסות מוגדלות, שביעות רצון גדולה יותר בקרב הלקוחות ועוד. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בולטים של שימוש במערכת וצגי 'תפריט דיגיטלי' במסעדה/חנות:
-
שינוי פשוט של התפריט
כאשר ברצונכם לערוך שינוי בתפריט, עליכם לשלם למעצב שיעשה זאת ולאחר מכן, להדפיסו מחדש. אולם, באמצעות תפריט דיגיטלי, ביכולתכם לשנות את התפריט בלי לפגוע בכיס שלכם. אפשרות זו מקלה עליכם בצורה משמעותית בניהול מוצרי האוכל ומחיריהם ובעדכון התפריט לפי מידת הצורך. אתם יכולים להוסיף מוצרים חדשים בקלות לתפריט באמצעות מנגנון הזנה פשוט, להסיר את אלו שלא מניבים תוצאות ואף לשדרג את התפריט על ידי הפיכתו לדינמי.
-
הצגת המסר השיווקי שלכם
יתרון בולט נוסף של השימוש בתצוגה דיגיטלית הוא האפשרות להפיץ ולהביא לידי ביטוי את כל אחד מהמסרים השיווקים שלכם. לדוגמה, אולי קיים ברשותכם פריט חדש שבכוונתכם לקדם אותו, או שהוא נמצא תחת מבצע מיוחד. ייתכן ואתם עורכים אירוע ורוצים להדגיש ולמשוך את תשומת לב האורחים לפריט הספציפי בלוח הדיגיטלי. כיוון שהתצוגה כל הזמן משתנה, תוכלו להציג בכל עת עיצובים וסרטונים חדשים כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחותיכם.
-
הגדלת מכירות בקלות
לוחות מודעות בעסק (כמו תפריטים דיגיטליים במסעדות) נחשבים לפתרון מנצח בכל הנוגע לגידול במכירות במיוחד כשהם משולבים עם מערכת הקופה שלכם. כאשר השילוב עובד, המסך הדיגיטלי יכול להציג פריטי תפריט משלימים. הדבר עשוי לגרום להעלאה משמעותית במכירות. למשל, במידה ואתם בעלים של מסעדת פיצה, המסך הדיגיטלי שלכם עשוי להמליץ ולהציג סלט או מקלות לחם במנה נלווית להזמנה הנוכחית. לקוחות רבים ימשכו אל תוך תהליך ההזמנה ובכך תגדילו את המכירות.
מדוע התפריט הדיגטלי מצטיין כל-כך בהעלאת המכירות? ובכן, משום שתמונה אחת שווה אלף מילים מהצוות שלכם. דמיינו את עצמכם מסתכלים ומזילים ריר על תמונה או סרטון של מקלות לחם מהבילים, שתייה קרה נחמדה, או מתאבן גבינה טעים. על ידי הוספת המוצרים הכי מפתים שלכם לתפריט הדיגיטלי, הלוח "עושה את העבודה" עבורכם ומעלה את המכירות.
-
חיסכון כספי בעלויות הפקה-הדפסה
אכן, תפריטים דיגיטליים מגדילים את הרווחים שלכם, אך הם גם מפחיתים את עלויות התפעול שלכם.
כאשר אתם משתמשים בתפריט דיגיטלי, אין צורך בעדכון התפריט שלכם ובהדפסתו מחדש. עבור מסעדות רבות, הדבר חוסך כמות משמעותית של הוצאות מכיוון שהן נוהגות לעדכן ולהדפיס מחדש את תפריטן על בסיס חודשי. אתם יכולים לעדכן את התפריט הדיגיטלי שלכם בחינם. בנוסף, אם שגיאת הקלדה בלתי נמנעת מופיעה - טעות שעלולה 'להחריב' קמפיין שהודפס, אתם יכולים לתקן זאת תוך מספר שניות ובקלות בתפריט הדיגיטלי.
-
הזמנה יעילה
לוח התפריטים הדיגיטלי שלכם מציג תמונות יפות וזה מעודד את הלקוחות שלכם לקבל החלטה מהירה. הדבר קורה משום שהלקוחות לא נדרשים לקרוא שורות טקסט ארוכות, אלא מקבלים המחשה של האוכל והארוחות על המסך הדיגיטלי ולקבוע לפיכך את הזמנתם.
אתם תגלו שאתם יכולים לקבל הזמנות מהר יותר ולשרת אנשים רבים יותר, ופעם נוספת, להגדיל את הרווחים שלכם. בנוסף, זה משפר את דירוג וביקורת הלקוחות שלכם מפני שאנשים לא נאלצים לחכות בתור ארוך ומייגע על מנת שיוכלו להזמין אוכל. הפעולה הזאת, שנראית כפשוטה וחסרת משמעות, עשויה לחולל את השינוי וההבדל הקטן בין לקוח קבוע לבין לקוח שתאבדו לצמיתות ולא יחזור יותר.
-
ניהול ושליטה על זמני ההמתנה ה"מורגשים"
ניהול ושליטה על זמני ההמתנה ה"מורגשים" הולכים יד ביד עם ייעול ההזמנות שלכם מכיוון ששילוב של תמונות ווידיאו בלוחות התפריט שלכם מספק ללקוחות בידור במסעדה. בשל עיסוק הלקוחות על ידי המסכים הדיגיטליים, זמן ההמתנה ה"מורגש" מופחת, וחווית הביקור הכללית שלהם טובה יותר.
כיצד נוכל לעניין את הלקוחות בזמן ההמתנה? הציגו טיפים עם עובדות מעניינות, שאלות טריוויה, סרטונים קצרים או מידע מהשף על המנות בתפריט. במשמרת עמוסה, המסך הדיגיטלי יסייע לכם למנוע נטישה ולקצר את הזמן המתנה המורגש של הלקוח.
-
שימוש בחלוקת יום
הפרדו מתפריטי ארוחות הבוקר, הצהריים והערב המסורתיים. בזכות הלוח הדיגיטלי, לעולם לא תשכחו להחליף את תפריטי הנייר שלכם. אתם יכולם להגדיר את הלוח הדיגיטלי כך שישתנה אוטומטית מארוחת הבוקר לארוחת הצהריים וימשיך לארוחת הערב. באמצעות מערכת שליטה בתוכן, אתם מסוגלים להגדיר ולתזמן מראש את התוכן שלכם להופיע מתי ואיך שאתם רוצים. על ידי אוטומציה של חלקי היום או ימי השבוע והתפריטים הנלווים אליהם, זמנכם מתפנה להשקעה משמעותית יותר בלקוחותיכם ולסיפוק החוייה הטובה ביותר עבורם.
-
ציות לחוקי תיוג תפריטים
אחת מהדרישות הנפוצות ממסעדות היא לרשום את כמות הקלוריות עבור פריטי התפריט שלהן, ולוח התפריט הדיגיטלי מקל על כך. בנוסף, ברגע שאתם משנים את אחד מהמרכיבים במאכל ובעקבות זאת גם המתכון משתנה יחד איתו, ביכולתכם לשנות מיידית את כמות הקלוריות ולהימנע מהזמנת תפריטים מודפסים חדשים.
-
הנאה משימושיות
יתרון נוסף הוא שאתם יכולים לשלוט בלוח התפריט הדיגיטלי מכל מקום שאתם נמצאים בו – במסעדה, בביתכם או בחופשה בקצה השני של העולם. הדבר מציע ניהול כולל של הרשת שלכם מכל מקום, כל עוד אתם מחוברים לאינטרנט. השימושיות של המערכת חוסכת עבורכם ועבור הצוות את כל כאבי הראש הכרוכים בהפעלתה ומבטיחה שהעבודה תבוצע בצורה נכונה ועקבית.
-
בניית מערכות יחסים וקשרים חזקים יותר וארוכי טווח
לוחות תפריטים דיגיטליים הם חלק מחוויית המותג הכוללת שלכם וככאלה, יש להם יכולת לסייע לכם לבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם לקוחותיכם. מכיוון שלוח התפריט פשוט ונוח לשימוש, לנותני הישרות מטעמכם יש זמן רב יותר כדי לפתח מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם ולספק שירות טוב יותר. בניית מערכות יחסים היא דבר בסיסי בשיווק מסעדתכם ופירושו ההבדל בין לקוחות עם נאמנות לטווח הארוך לבין אלו שמבקרים רק לעיתים רחוקות.
לסיכום
היתרונות של לוח התפריטים הדיגיטלי הם רבים משום שהוא מאפשר לכם להתחבר בצורה ויזואלית עם הלקוחות שלכם. לוחות דיגיטליים מתחברים ללקוחותיכם ומשפיעים מנטלית על בחירות הזמנתם על ידי מתן תמונות יפות ומידע תזונתי כאחד. הלוח מאפשר לכם להתרכז בשירות הלקוחות ובהענקת חוויה כוללת טובה יותר לסועדיכם. אורחי המסעדה של היום מצפים לחווית ביקור נהדרת, ולוח התפריט הדיגיטלי עוזר לכם לספק אותה.
רוצים גם אתם להטמיע פתרון לתפריטים דיגיטליים מתקדמים במסעדה או בבית קפה שלכם?
פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות>>