להגדיל מספר הזמנות למשלוחי אוכל במסעדה או את עגלת הקניות בחנות מקוונת - ככה עושים את זה אונליין
ישנן מספר תשובות לשאלה כיצד מגדילים את מספר ההזמנות/משלוחים במסעדות ו/או את מספר ההזמנות ונפח עגלת הקניות בחנויות מסחר מקוון. מן הברורות מאליהן - אתם כבעלי המסעדה/חנות מקוונת צריכים להציע מוצרים מבוקשים, שירות אמין, מוניטין טוב ושיווק שיטתי ומבוסס. אך מה שבעלי עסקים רבים מפספסים, זה שהם היו יכולים להשיג הרבה יותר מכירות במידה והיו:
- מפשטים עבור לקוחותיהם את תהליך ההזמנה באמצעות צ׳אט-בוטים במסנג׳רים
- מזרזים את מנגנוני קבלת משוב משמעותי מהלקוחות
- שולחים הודעות שיווקיות ותזכורות אישיות על מבצעים
במילים אחרות - מנהלים את התקשורת השיווקית/מכירתית באמצעים דיגיטליים מעודכנים.
להיות על אותו הגל עם הלקוחות שלך - Direct Message
מגמה של מינימליזם והפשטת השימוש בכל דבר החלה כבר לפני כ- 50 שנה ובשנות האלפיים היא התפרצה לחיינו בכוחות מחודשים, באמצעים דיגיטליים. בהתחלה, זה היה דור חדש של נגני מוזיקה ומכשירי GPS, אחר כך סמארטפונים, רשתות חברתיות ועכשיו הגענו למסנג׳רים.
המסנג׳רים - בעזרת ההודעות הישירות (DM) הפכו היום לאמצעי תקשורת, קבלת חדשות, מידע שימושי על עסקים, על מתכונים, על בגדים ואפילו בתור כלים להעברת קבצים.
בהנחה שיותר לקוחות מבלים יותר ויותר מזמנם במסנג׳רים, אז למה לא לפשט את חייהם עוד יותר ולתת להם את ההזדמנות להזמין את המנות והמוצרים/שירותים ישירות בטלגרם או בוואטסאפ?
רעיון מצויין, אך כדי לממש אותו אתם תצטרכו צ׳אט בוט, וכאן אנחנו נוכל לעזור.
כיצד ליצור צ׳אט-בוט לעסק שלך
כדי שתוכלו להקל על חיי הלקוחות שלכם, מישהו צריך להקל על החיים שלכם.
העסקת מפתח או חברת פיתוח תוכנה זו בהחלט אחת מהאופציות אך היא כרוכה בזמן פיתוח ארוך והשקעה כספית משמעותית. רעיון פשוט ומשתלם יותר הוא ליצור חנות מקוונת עם צ׳אט בוט מובנה באמצעות GRAVY - פלטפורמה מתקדמת המאפשרת לבעלי חנויות ומסעדות להקים תוך זמן קצר ובהשקעה כספית הגיונית את השלוחה הדיגיטלית של העסק ולהתחיל לקבל הזמנות ישירות דרך אתרי ווב, רשתות חברתיות ומסנג׳רים עם צ׳אט-בוטים חכמים.
המומחים של GRAVY יעזרו לכם גם עם הקמה והטמעה של המערכת וגם עם תחזוקתה השוטפת בהמשך. אינטגרציה עם האתר של העסק, התאמה והפעלה של צ׳אט בוטים לטלגרם ו/או למסנג׳ר, הגדרה של סניפים, הזנת תוכן, עדכוני תפריטים, בניה והזנת מבצעים, תמיכה טכנית בממשקים, תחזוקה ושדרוג שרתים כולל אחסון ואבטחת מידע. כל מה שישאר לכם לעשות זה ליידע את לקוחותיכם על הצ'אט-בוט החדש ולהתרכז בחשוב ביותר - ניהול וקידום העסק שלכם.
אילו פונקציות אחרות יכול למלא צ׳אט-בוט?
בנוסף ליכולת לקבל הזמנות במסנג׳רים בקלות, תוכלו להשתמש בצ׳אט-בוט שלכם כדי להפוך תהליכים חיוניים לעסק שלכם לאוטומטיים:
1. איסוף תגובות (משוב)
סביר להניח שרוב הלקוחות עצמם לא יחליטו להשאיר ביקורת, אך אם יקבלו תזכורת, הסיכויים לכך יהיו גדולים בהרבה. כל התגובות והביקורות של לקוחותיכם נשמרות בחשבון GRAVY שלכם. את התגובות החיוביות תוכלו לפרסם באתר של העסק, בעוד שהביקורות השליליות ישמשו להסקת מסקנות לצורך שיפור איכות השירות בעתיד.
2. הפעלת וניהול מועדון הלקוחות
בעסק שבו מושג LTV (ערך זמן חיים) ממלא תפקיד מפתח, חשוב למשוך לקוח אך חשוב לא פחות לשמור עליו לאחר מכן, נאמן לאורך זמן. בעזרת צ׳אט-בוטים תוכלו להפעיל מועדון לקוחות, ו-GRAVY תעזור לכם לנהל ולהרחיב אותו.
3. דיוור הודעות אישיות
בעזרת הצ׳אט-בוט ניתן לשלוח ללקוחות הודעות על חידושים ומבצעים, אשר יותר יעניינו אותם כתוצאה מהתייחסות אל כל לקוח בשמו. כך למשל, עבור לקוח בשם אלון, ההודעה "אלון, כבר מזמן לא אכלת פיצה?" נשמעת הרבה יותר מעניינת מאשר “האם תרצה פיצה? הזמן עכשיו!"
מה עוד חשוב לדעת על צ'אט-בוטים?
- רק כ- 10% מהלקוחות בדרך כלל זקוקים לייעוץ אישי ע״י נציגי שירות. לרוב מוחלט של לקוחות די נוח להזמין דרך הצ׳אט-בוט;
- הצ׳אט-בוט עובד 24/7 ואינו דורש משכורת, טיפים, תשלומי פנסיה, פיצויים והטבות אחרות;
- 60% מהמשתמשים אשר מתחילים לתקשר עם צ׳אט בוט הם לקוחות פוטנציאליים עם כוונה מוגברת לקניה.
צריכים צ׳אט-בוט לעסק?
מעוניינים בצ׳אט בוט לקבלת הזמנות והפעלת מועדון לקוחות בעסק? רוצים לייצר תפריט דיגיטלי במובייל עבור הלקוחות שלכם? רוצים לאפשר להם לראות ולהזמין את המוצרים כבר בטלגרם/וואטסאפ או במסנג'ר בכף ידם?