מגפות רבות כמו סארס, שפעת החזירים, מחלת הפרה המשוגעת ומ 2020 גם ה- COVID19 / קורונה, משפיעות על הכלכלה ברמת המאקרו, אך קודם כל משפיעה על הצרכנים, העסקים ברחוב/בקניון, סוכנויות, משרדים פרטיים, קליניקות ומסעדות. הבהלה שאוחזת את העולם כולו מביאה איתה סגרים, עוצר ממשי על תנועה ברחבי ערים ואף מדינות שלמות והאתגר העסקי הופך קשה יותר. איך מתמודדים בחנות/בעסק/בסוכנות/במסעדה ובקליניקה הפרטית עם העוצר? הגדלת מכירות לקהל קיים היא הפתרון המיידי.
איך מגדילים מכירות לקהל קיים?
השקעתם לא מעט להביא את קהל היעד שלכם אליכם לחנות, למשרד או למסעדה. אם זה במסע פירסום ממוקד, פלייארים שחולקו, מותג שצבר שם, שירות יוצא דופן, מוצר ייחודי או מחיר טוב במיוחד - כל אלו מסתכמים לרגע שבו לקוח פוטנציאלי נכנס לממלכה שלכם. אם הוא יצא שבע רצון או לא - זה בידיים שלכם. אם הוא יקנה בסכום ממוצע, פחות ממנו הוא הרבה יותר ממנו - גם זה בידיים שלכם.
השיטות להגדלת מכירות פנימיות בחנות/במסעדה/במשרד ובסוכנויות
עיקרי השיטה להגדלת עגלת הקניות וממוצע הרכישה של לקוח/ה, היא בשיווק חושי:
טעם - אם למוצר שלכם יש טעם מיוחד, תנו ללקוח להרגיש אותו.
ריח - בישום אוטומטי חכם הוא דרך מצויינת למשוך, להשאיר ולספק צרכנים. זה מוכח מחקרית.
נראות - העיצוב של המקום לצד המסכים/שלטים/מסרים שיווקיים יכוונו את הלקוח ליציאה או רכישה.
תחושה - מגע ואווירה כללית יתרמו ליכולת שלכם למכור יותר, או יפגעו בה.
אצלנו בארטינקס, השילוב בין חומרה חכמה לתכנון אפקטיבי - הפועלים לטובת עסקים מכל הסוגים, מביאים אליכם בקלות ובעלות מינימלית את עקרונות השיווק החושי. ביחד עם ריח מתוכנן ומפוזר בהתאם לחלל, מוזיקה רלוונטית ומסרים מתחלפים על גבי צגים חכמים עם מערכת שליטה בתוכן מרחוק, יספקו עבור הקהל הקיים את הטריגר, ה'גרוש שחסר ללירה' כדי לבצע את העסקה.
מומחי השיווק Indoor שלנו מבצעים הערכת מצב בעסק/בחנות/במסעדה, ממליצים על מיקום, היקף וסוג השיווק החושי שהעסק שלכם יכול להנות ממנו ומפעילים במהירות. הוכחת היעילות לא מאחרת לבוא - מאות עסקים ברחבי ישראל ואלפים ברחבי העולם עושים שימוש בשיטות השיווק ובחומרה שלנו כדי להגדיל את המכירות. פנו אלינו עכשיו להתאמת מערכות שיווק חושי חכמות אצלכם.