שימוש בצגים דיגיטליים/מסכים חכמים לשילוט, כלוח מודעות בנייני, לפרסום/קידום מוצרים והגדלת מכירות בסוכנויות, מסעדות ובתי עסק 'ריטייל'/B2B, הפך לקל ויעיל יותר בשנים האחרונות, בעיקר בזכות היכולת לשלוט ולייצר תוכן מעניין בקלות. השינויים הטכנולוגיים הכה תכופים של המאה ה- 21 לא פסחו גם על עולם הפרסום. היכולת להנגיש עסק, מוצר או שרות בצורה כל כך ישירה וממוקדת ללקוחות, גורמת לכך שהביקוש לפרסום מהסוג הזה נמצא כל הזמן בעלייה מתמדת. תמצתנו עבורכם 10 יתרונות בולטים לשימוש במערכות / תוכנות לניהול תוכן במסכים, צגים דיגיטליים/שילוט אלקטרוני:
- טשטוש זמן ההמתנה. המתנה בתור בכל בית עסק או מוסד ציבורי, יכולה להיות מאוד מייגעת ולעתים אף מורטת עצבים. צגים דיגיטליים מאפשרים ללקוח להעביר את משך זמן ההמתנה בצורה נעימה יותר. בעידן האינסטנט של ימינו, הדבר אף חשוב שבעתיים. המסכים והמודעות הם הכלים שבעזרתם אנו יכולים לרתק את הלקוחות ולהשאיר אותם 'מפוקסים' בעסק - במקום שיתייאשו ויצאו מהחנות או לחלופין ישקעו עמוק בסמארטפון הפרטי, מבלי להיות מודעים למבצעים והטבות ושאר מידע חשוב שבית העסק יכול להפיץ באופן הזה.
- שליטה מוחלטת במודעות. בניגוד לפרסום דפוס מסורתי, בפרסום דיגיטלי אין שום התחייבות על זמן מינימום בו המודעות צריכות להופיע. הפרסום כמו גם השיווק הוא הרבה יותר דינמי ומשתנה בהתאם לתנועת הלקוחות ולקהל היעד בעסק. השילוט הדיגיטלי מחובר לרשת ומערכת ניהול תוכן בצורה כזו, שפריסת מודעות חדשות מבחינה טכנית, פשוטה כמו העלאת כל פוסט סטנדרטי ברשתות החברתיות ולפעמים אף קלה יותר. אותה יכולת שליטה של בעל העסק בשילוט על גבי המסכים, נותנת לו אפשרויות רבות של עדכונים ומידע ללקוחות כחלק מהפרסום. אלה יכולים להיות עדכוני מזג אויר, מידע מפורט, מבצעים מזדמנים, הצעות בלעדיות וכל דבר שאפשר להריץ באתר אינטרנט.
- חסכון כלכלי משמעותי. עלות פרסום שילוט בצגים דיגיטליים זולה בעשרות מונים מפרסום דפוס סטנדרטי. הדבר מאפשר לשחרר יותר את הרסן מבחינת העלאת מודעות. יש יותר יכולת להיות ורסטילי, מגוון וחדשני במסדר השיווקי. ניתן להעלות כמובן מספר מודעות במקביל. כמו כן, אפשר לקחת בחשבון גם אירועים נקודתיים כמו אירוויזיון או משחק כדורגל מרכזי , לייצר מודעות מותאמות לאותו אירוע ובו בזמן להריץ מודעה של העסק שתהיה רלוונטית לאותו אירוע.
- הצגת מודעות מותאמות לאותו חלק של היום או יום בשבוע. היכולת לשלוט בפרסום ולייצר מודעות בזמן כה קצר מאפשרת להתאים את הפרסום לקהל היעד בצורה דינאמית מהרגיל. למשל, פרסומות תוססות ותזזיתיות יותר מופיעות בהרבה מסעדות בשעות הערב המאוחרות והלילה בשעה שהסועדים במקום הם בעיקר צעירים. מודעות על ציוד קיצי כמו בגדי ים, ציוד לבריכה וקרם הגנה יוצגו בימים חמים ושטופי שמש ומודעות מקבילות על ציוד חורפי, יוצגו בימים סגריריים וגשומים.
- החלפת תוכן בשילוט צגים דיגיטליים מגדילה משמעותית הן את שהיית הלקוח בעסק והן את המכירות עצמן בכ-30 אחוז. זאת עולה מבדיקות ומחקרים רבים שנעשו בשנה האחרונה. הנתון האחרון מתייחס לדו"ח שפורסם ב-DataTrend. מכירות כמובן הן האינדיקציה הטובה ביותר להוכיח שהפרסום עובד.
- היכולת לייצר מודעות בקלות הן מבחינת עלויות, הן מבחינה טכנית והן מבחינת לוח זמנים, מאפשרת שימוש חוזר ולפעמים מיחזור הפרסום בצורה מגוונת. עסקיים שעושים שימוש נרחב במסכים דיגיטליים בחנויות שלהם דוגמת מקדונלד'ס, כבר למדו מזמן איך להיות יצירתיים ולמנף את אותו פרסום חוזר ולהכניס בו עדכונים חדשים ורלוונטיים.
- בדיקתק כדאיות מהירה. מאחר ואין זמן מינימום למודעה מבחינת התחייבות כלכלית כמו גם הגבלה על כמות מודעות בפרק זמן קצר מבחינה טכנית, בעל העסק יכול לבדוק את כדאיות המודעה על ידי פרסום דיגיטלי כבר לאחר משך זמן קצר ביותר. תגובות הלקוחות במקום כמו גם תנועתם ליד הקופות, יכולה לתת את המידע הכי מהימן ובזמן אמת האם הפרסום יעיל.
- כשמדובר בחברה עם מספר זיכיונות, עלויות הפרסום הדיגיטלי השוטפות לאחר ההתקנה הראשונית, הן עוד יותר זולות ומשתלמות. מאחר ומדובר באופרציית הפעלה פשוטה, אדם אחד יכול לשלוט מרחוק ולעדכן את לוח המודעות הדיגיטלי בעבור עשרות חנויות שונות שכל אחת מעשית יכולה להיות מופעלת על ידי זכיין אחר. באופן הזה העדכונים המהירים והשוטפים יוצרים חוויית מותג עקבית יותר.
- שימוש בוידאו. היכולת לייצר יותר חיות ודינמיות בתוכן וידאו עולה לאין שיעור על היכולת לעשות זאת על ידי תמונת סטילס סטטית. בעידן היוטיוב של ימינו, וידאו יכול בקלות להפוך לכלי מהפנט על ידי שימוש נכון ומותאם באפקטים של זום כמו גם אנימציות פשוטות. כל אלה ועוד לוכדים בקלות את עיני הלקוח, מציתים את הדמיון שלו ולבסוף גם מחברים אותו לסביבת המקום ואף גורמים לו להוציא את הארנק ולבצע רכישות.
הפרסום הדיגיטלי מדבר אליכם? חושבים שהוא יתאים לעסק הזכייני שלכם?
צרו איתנו קשר ותלמדו עוד יותר איך למקסם את הרווחים שלכם על ידי שימוש חכם בשילוט דיגיטלי.